"Sllllllutt!"

Håkan i Sunes sommar säger "Slllutt" när han har ätit upp Leffes lakritsbåtar och kastar påsen.

me and my old hairLite så är det numera med mitt hår. Det är kanske inte "Slllutt", men borta i varjefall. Jag är flintskallig, eller nej, det är jag inte, men nästan. Jag har inte mycket hår kvar. Det är så lite hår att när jag sätter upp det i svans ser jag ut som 30-åriga Liza som väntar sitt tredje barn, (Ja, fet och glansig). Nu låter jag väldigt missnöjd. Missförstå mig rätt! Jag älskar håret, men om en vecka. Mitt hår växer så snabbt att om en vecka är det perfekt. Luggen måste vänja sig vid att liga DÄR DEN SKA ligga. Mitt hår luktar dock underbart nu. Kokos och ananas (Karros favoritdofter, mohahaha) doft från en mousse som Maggan (frisören) använde. Var tvungen att ta med mig hem, trots det dyra priset på 220 kronor för endast 150 ml.

Jag kommer endast åt förebilden just nu. En efterbild kommer givetvis senare när jag letat upp USB-sladden till mobilen.











Upt 2007-10-31 10:55
Här kommer en rykande färsk bild och en bild där frissan är rykande färsk.







/Katarina, ska äta nybakta bullar i köket nu!

Kommentarer
Postat av: Karro i Uppsala

FINT!
(och äntligen kan jag komentera din blogg! Hoppas allt är bra i Skåne men att du kommer hem snart!
Kramar

2007-10-31 @ 12:08:57
Postat av: Karro i Uppsala igen

Dom spelar i Annexet.
JAG LÄNGTAR!!

2007-10-31 @ 12:09:41
Postat av: Anonym

ha en bra dag

2007-10-31 @ 12:27:31
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: mia dh

Men det ser fint ut, ha det gott:)

2007-10-31 @ 22:53:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0