Lindad runt lillfingret

Raggknep kommer här från en expert på området. Allt jag vill ha kan jag få lindat runt lillfingret efter en vecka. Allt jag någonsin trånat efter har alltid blivit mitt. Kalla mig inte överlägsen eller kaxig, jag är skicklig.

1. Inled veckan med att prata om kvinnors och framför allt din egen graviditets-nojja. Gör så att han tror att du är gravid.
2. Prata om könssjukdomar. Få honom att tro att du är mycket erfaren vad det gäller dessa otroliga sjukdomar. Diskutera gärna olika sorter och vilken fräschhetsskala de ligger i.
3. Berätta för honom (gärna på fyllan) att du funderar på att hångla med ett f.d hångel. Beskriv gärna i detalj när, hur och var. 

Detta är början på min bok "100 steg till lillfingret" som kommer släppas i slutet av december. Där skriver jag om 100 sätt att få killen lindad runt ditt finger.



/Katarina, det är konstaterat att jag är knäpp

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0