Gamla vänner - Älskade vänner

jag o KarroDet känns som jag alltid bott här nere. Som jag inte flyttat 70 mil uppåt landet. Att jag inte lämnat er och sen kommit tillbaka. Allt känns som vanligt. Så ska det vara med bästa vänner. Man ska kunna lämna, komma tillbaka och allt är som vanligt.

Imorgon ska jag in till stan med mormor och mamma. Vi ska lämna tillbaka ett par av mina jeans, köpa kappa till mormor och sen käka lunch på lilla torg (förmodligen). Sen ska vi alla klippas. Ja, vi lyckades få klipptid samtidigt, alla tre. Ska bli roligt. Jag funderar på, riktigt kort eller lugg eller bara uppklippt eller jag vet inte. Svårt att bestämma mig. Efter klippningen ska jag träffa Karro. Vi ska fika, göra hennes ärenden och bara mysa runt på stan. Sen på kvällen blir det middag på Koi på lilla torg och rosévin. Som back in the days. Karro + Jag + Rosé = SANT. Så är det, så har det alltid varit. (Kanske att Sandra följer med till Koi)

På torsdag ska jag och Karro till Lund och umgås med Sandra. Vi ska ha en heldag, göra oss iordning hos Sandra, förfesta hos en av hennes vänner inne i stan och sen till Göteborgs nation (som det ser ut nu, kan möjligen bli Lunds också).

Känns så skönt att ha så bra vänner. De gör att man känner sig älskad och behövd. Sandra blev alldeles galen när jag dök upp på hennes fest och Karro som sa att det var skönt att jag var hemma i Skåne.


/Katarina, ska nu hjälpa mamma rätta en bingolott

Kommentarer
Postat av: Debbie

Verkligen! Det är så underbart med nära vänner, man kanske inte ses på flera månader men när man väl gör det så känns det som om det var igår! :)

2007-10-30 @ 18:08:21
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0