Bakfull? Ja!

me
Jag måste erkänna. Jag är sjukt i huvudet. Jag har knappt något minne av att jag skrev förra inlägget. Dock stämmer det. Jag hade så sjukt kul. Joanna och jag hade gjort en pakt. Vi skulle hitta vars ett hångel. Jag var dock inte lika taggad som Joanna. Fy fasiken vilken underbar tjej hon är. Plockar mynt från golvet, raggar på killar som plockar mynt på golvet och är bara allmänt rolig.

Igår träffade jag CJ. Älskade CJ. Jag skyllde allt på honom. Dock ville han inte ta åt sig äran att ha "förstört oss två". Men jag saknar honom. Gud vad roligt jag hade med honom. Ut tre dagar i veckan. Se annat än nationer. Stå på listor och bara känna sig allmänt viktig och tjejig. Jag är nämligen lite gammaldags. Jag älskar när killen bjuder på restaurang, öppnar dörrar, betalar och bara gör så att jag känner mig viktig. CJ gjorde alltid detta för mig. Sjukt mysigt! Sen att han är alkoholist, röker som en skorsten och verkligen ALDRIG svarar på sms och på samtal är en annan sak.

En annan sak jag upptäckte igår är att A fortfarande trånar efter mig. Jag förstår inte riktigt hur han orkar. Han har i stortsett försökt hångla med mig varje gång vi träffats sen i somras. Så igår, ja, då fick han sitt hångel. Lika bra!

MEN det var ändå inte han som betalade taxin hem till mig. Den killen heter V, underbart namn för övrigt. Han stod ute och rökte när jag gick ut för att leta efter CJ. Han var så otroligt söt med ett litet födelsemärke vid näsan att jag inte kunde låta bli att prata med honom. Så vi gjorde en överenskommelse, hem till mig, dricka rosé och prata. Riktigt riktigt trevligt. Tråkigt att missa stad i ljus i kakel, men vi körde den här hemma istället.

Ikväll är det Gräddgasque med ekonomerna. Underbart! Tema champagne. Vi laddar upp kvällen med en massa spel, bubbelrosé och gott sällskap hos Alex.


/Katarina, bubbelrosén är en favorit

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha tack !

2007-11-23 @ 17:56:04
URL: http://MotherAndSon.blogg.se
Postat av: Debbie

Haha, va underbart det låter! Är också sådär tjejig.. älskar gentlemen, hihi ;)

2007-11-24 @ 15:54:09
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0