Veckans skönhetstips

?gonbrynsfixa fr?n make up storeMake up store har verkligen en underbart bra Brow fixer. Den kostar endast 129 kronor och håller ett bra tag. Det enda som är lite obehagligt är att efter ett tag blir den inte så fräsch.
Den som är till höger på bilden är iofs slut, men ser otroligt grisig ut om ni jämför med den som finns till vänster som endast är använd en gång. Jag kan ju också ha en stor del i grisigheten att göra. Jag fixar nämligen alltid mina ögonbryn EFTER jag har använt mig av foundation. Imorgon ska jag testa att fixa brynen det första jag gör!


Brow fix 129 kr från Make up store är veckans skönhetstips. Jag som är dålig på att noppa mina ögonbryn tackar gud för denna mirakelfixern.



Upt 2007-05-29 22:28
Emma påpekade att jag hade skrivit Brown istället för Brow. Hahaha, vilket roligt misstag!



/Katarina, är en dålig noppis

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med den är grymt bra!!! Visst blir den lite grumlig av nån konstig anledning, men fyller ju fortfarande samma funktion.. (som tur är):)

2007-05-29 @ 13:34:25
URL: http://yessicas.blogg.se
Postat av: Emma

Heter det inte brow fix? Brow=ögonbryn, brown=brun. Eller har jag helt fel?

2007-05-29 @ 13:36:32
Postat av: Linda

Den har jag inte testat! Vill prova! Hihi, ja det ser inte ut att vara samma produkt på bilderna!

2007-05-29 @ 22:15:14
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0