Shopping av världsklass

jag i svart koola annaI fredags skrev jag om två linnen jag beställde från webshoppen Stella kei. Igår fann jag linnen i mitt brevinkast. Båda var perfekta, trots att jag tog en större storlek i det röda. Stella kei har kort leveranstid, bra beskrivningar och överensstämmande bilder på sin hemsida. De snygga modellerna, trevliga personalen och snabba svaren gör inte shoppen sämre. Nej, jag skulle nog helt ärligt kunna säga att detta var min bästa "internetshopping-upplevelse". Dessutom har de både gratis frakt OCH returneringsfrakt.

 

Imorse (läs: igår morse) såg jag att Stella kei hade inlett sitt andra samarbete med Käthe. Nu har de sänkt priserna på sina solglasögon. Jag som har letat efter ett par nya men endast hittat snygga modeller med "gläns-stenar" på skalmarna, vilket inte roar mig. Därför satsade jag på Vintage modellen och om de inte passar till mitt "meetball-face" får jag skicka tillbaka och beställa den andra modellen! Jag älskar webshoppar som har gratis frakt och refrakt!

Ps. Fick igår kväll, efter jag skrivit detta inlägg, ett mail från Henrik på Stella kei. Han skrev att glasögonen redan var skickade och att jag antagligen skulle ha de hos mig idag! Underbart med ca 1 dags frakt!!!!!!


"Klockan är fyra, kanske är dax att gå hem.
Det står nån vid min sida, ja jag vet inte vem.
Och ja jag tänkte, ja men du är väl okej."
- Frida med Dunka mig gul & blå


 


/Katarina, rekommenderar Stella kei till 100000%

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0