Ett bus värt pengar

svart linneJag gjorde en busig sak igår. Jag som inte "får" beställa/köpa några kläder gjorde det ändå. Jag kände att jag behövde det! Det är ju lite synd om mig som sitter fast här i Uppsala med en tenta och en otrolig längtan till Skåne (oj, vilket tjat!).
Eftersom det var ett erbjudande lyckades jag få två linnen från Koola Anna för 200 kr inkl frakt. Ja, bättre är svårt att hitta. Beställde i två olika storlekar så om det ena är för stort får mamma det i "Morsdags present".

Grymt söta tillsammans med ett sidenband eller skärp!

Ps. Har kommit på att jag får min återbäring runt den 21 juni och jag åker ju den 28, så bättre kan det inte bli för att kunna handla kläder på Massimo dutti och en väska på Furla!



/Katarina, duschen och böckerna nästa!!!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0