En kung i sitt rike

la kingaDetta inlägget dedikerar jag min kära vän Christofer.
Har ni sett en snyggare kung? Hans skor är helt underbara. Det är just pga skorna som jag dedikerar inlägget till just Christofer. Kungens skor är nämligen väldigt lika de lackskor som han tänkte ha på vårbalen men som valdes bort eftersom jag tyckte ett par andra var snyggare. Men i höst på balen, så ÄR det lackskorna som gäller. Icke bara för herrar, utan även för damerna. Jag har två svarta lackpumps och det kommer säkert bli fler om jag känner mig själv rätt.


Om jag skulle varit 57 år skulle jag tycka vår kung var en snygging, vad det gäller klädval. Jag undrar vem hans stylist är?!!!













/Katarina, hoppas Viktoria bättrar på sig

Kommentarer
Postat av: Christofer

Ja, de var kanske ett dumt val att inte ta lackskorna =) Tack för inlägget och liknelsen till kungen! Kram på dig vännen min

2007-05-26 @ 18:09:52

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0