En farlig väg

Karrpo tappar s?ngen litenJag har en kompis. Hon kommer från början från Västerås och har nu flyttat till Uppsala för att plugga biomedicin, precis som jag. Denna vännen är speciell. Hon var den som jag först fick "riktig" kontakt med. Jag kommer ihåg i början av allt festande då det var "Du och JAG".

Under Valborgshelgen kom en av Karros vänner upp hit för att dela den underbara känslan med oss. De behövde då låna min tältsäng som jag givetvis lät dem göra. Karro och jag var uppe på vinden och hämtade sängen och en lite kärra. Jag hoppade ur hissen på min våning och Karro åkte ner till botten. Jag stod givetvis beredd med min kamera och fotograferade henne påväg från mig. Nedan följer en liten bildserie på hur Karro lyckas tappa sängen och sen ja, faktiskt få upp den på "vagnen" igen. Oj oj oj, vad jag skrattade!!!









/Katarina, har en farlig vän

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0