Åldersnojja

You Are 27 Years Old

20-29: You are a twentysomething at heart. You feel excited about what's to come... love, work, and new experiences.
What Age Do You Act?


Jag vet. Ett mesigt test var jag tvungen att lägga in. Oj vad jobbigt för er, men jag tyckte att det var väldigt väldigt roligt. Det stämmer väl någorlunda. Det beror ju på omständigheterna, från situation till situation, hur jag beter mig. När jag är mitt allvarliga jag kanske jag är 25 men när jag är mitt barnsliga är jag 16 igen!

Hur gamla blev ni?


/Katarina, har precis ätit ägg med kaviar

Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag blev 19.. ska jag tolka det som att jag är barnslig eller att jag har barnasinnet kvar?! :)

2007-05-07 @ 15:20:54
URL: http://desires.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0