vin, trötthet & dans

Jag har precis varit på triplettfest hos Karro. Det var meningen att vi skulle förfesta och sen gå ut men det var väldigt många som var mycket mycket bakfulla så det var MÅNGA som gick hem. Karro pressad på mig vin och jag gick med de andra ner mot Ög's husfest men halvvägs insåg jag, mellan gäspningarna, att jag aldrig skulle klara av att stå på ett dansgolv. För det gällde ikväll, dansa eller dö. Så då fick det bli gå hem och ligga i sängen. Men En lingonmousse lockade otroligt mycket så därför var jag tvungen att sätta mig framför datorn och käka liet dessert.

Fråga: Skåne-Karro, vad heter vårt favorit vin? Jag har fasiken glömt det. Jag pallar inte mer Aussie!

Imorgon ska jag städa, storhandla på Ica Maxi och på kvällen ska vi laga KÖTTlasagne här käka tårta med våfflor samtidigt som jag har tvättid!

Ps. Det kommer bilder från Ikea besöket och kvällen imorgonbitti är det tänkt.
Ps2. Jag skriver på datorn utan att se på tangenterna, har jag upptäckt. Gud vad läskigt. Sitter jag för mycket vid datorn?


/Katarina, har för första gången sedan hon flyttade till Uppsala dissat ett festtillfälle

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0