Uppsala guide

Jag tänkte bara tipsa om min lilla guide till ett studentliv i Uppsala. Om det är något ni undrar över så är det bara att fråga. Skriv ett mail ([email protected]) eller en lite kommentar.

 

En fråga som jag hör eller får ofta är hur långt det är till Stockholm och Arlanda.


Till Stockholm tar det 40 minuter med tåget som även går via Märsta och Kista. För att ta sig till Arlanda kan man antingen sätta sig på Upptåget som tar 20 minuter eller välja bussen som tar 50 minuter och är 5 kr billigare.




/Katarina, hjälper gärna till

Kommentarer
Postat av: Katrineholm Review

Nina, love the color of your blog. Tell me, do you have any advice for people in Katrineholm about biomedicine and how they can become, um, well, 'biomedicists'? (Is that a word or did I just make it up; I don't know.)

Thank you for the great town of Katrineholm, Sverige

2007-03-25 @ 18:20:39
URL: http://katrineholmreview.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Trevlig guide! Med kille och många vänner boende i Uppsala har jag dock som Linköpingsstudent redan hunnit utforska hela staden och dess uteliv. I höst blir det beteendevetarstudier hos er och glad är jag att jag stått i bostadskö i 2 år.

2007-03-27 @ 08:12:04
URL: http://ingrid87.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0