Sommardrömmar

Kl?nniong BL? litenHittade två söta klänningar hos Asos som hade roat mig otroligt mycket i sommar. Den blå tycker jag bäst om. En riktigt söt klänning med hängslen och otroligt skön sommar- och vårfärg som påminner om det turkosa havet i Frankrike. När jag ser klänningen längtar jag verkligen till sommaren då jag ska en vecka till Frankrike med familjen och sen en vecka med vänner till Gotland. Gud, det ska bli så mysigt.

Ps. För er som är intresserade av att hänga med till Gotland får ni gärna hojta till. De uppåt landet kan ju åka från Nynäshamn och de längre ner kan ju åka från Oskarshamn. Resan kommer antagligen bli sista veckan i juli.
 
Vilken är finast?




/Katarina, ska nu skriva en matlista för resten av veckan och en IKEA-inköpslista

Kommentarer
Postat av: Karin

åå vad söta klänningar
Nej, lite fel där. eller både rätt och fel:
Jag bor själv
Vovven bor hos mina föräldrar
Jag fotar och är med honom antingen när jag är hos dem eller de kommer till mig. Skulle vara underbart att ha en hund hemma hos sig, men skulle nog inte klara det. Enligt mig tycker jag inte man ska skaffa hund förrän man känner att man typ skulle kunna ta hand om ett barn, för egentligen är det typ samma.. det krävs enormt med tid! inget negativt, men kanske jobbigt att "låsa" sig så,. Fast är nästan roligare nu, för när jag träffar honom blir det det "lilla extra":)

2007-03-06 @ 18:36:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Thowe

den rosa klänningen var underbar, men lite speciell.. tror inte jag skulle våga ha den, haha! å om jag vågade skulle jag nog tröttna rätt fort eftersom den är så pass speciell å kanske lite svår atat matcha..

2007-03-06 @ 19:30:29
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: Nina

båda är söta men den till högar är finast! :P

2007-03-13 @ 20:47:17
URL: http://fashionina.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0