Sko recension

Jag tänkte att jag skulle recensera ett par av skorna som jag köpte igår. Nu rör det sig om de svarta lackpumpsen.

Klacken är INTE så rysligt hög (8,5 cm). Ivf inte vad jag är van vid och därför är skorna lättare att både gå och dansa i. Skorna är (som jag skrivit) utvändigt svart lack och därför lätta att torka av om de blit smutsiga. Lacket gör också att de inte ser så plastiga ut som annars är lätt hänt med Skopunkten och Din Sko skor.
Storlek: Skorna är små i storlekarna. Jag som normalt är en 38-39 fick köpa ett par i storlek 40.
Inuti: De har en väldigt söt leopardinredning. Vilket enligt mig gör att skorna ser snyggare ut när de står i en hall. Sen känns de lite exklusivare.
Övrigt: Skorna finns även i mörkgrått.
Totalt omdöme: Ett par av mina absolut skönaste pumps får helt klart betyget ♥♥♥♥♥/5



/Katarina, har skrivit sin första sko recension

Kommentarer
Postat av: Karin

äälskar den där skon!

2007-03-25 @ 16:14:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Ellis

Ser supersnygga ut,åhw!:)

2007-03-25 @ 18:06:10
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0