Rockgasque på V-dala

Chris, Karro o ChristoferKvällens upptäckt: Uppsala är en studenstad. Insåg det när ca 150 killar i led med armarna på personen framförs axlar och går runt kvarteren och sjunger "vi går över dagsstänkta berg, faddera!" och sist smiter tillbaka in på Uplands nation.
Kvällens humörssänkare: Melodifestivalen andra chansen
Kvällens fyllemess: Till Sebastian, självklart skriver jag ett smidigt sms till honom. Men klart med en baktanke
Kvällens bittraste: Jag, självklart! Jag klagade på ALLA. Antingen var de svettiga, fula, korta, tjocka eller bara äckliga. Vräkte ur mig det ena efter det andra. Synd för de människorna att jag tittade på melodifestivalen.
Kvällens sämsta: Kön in till V-dala och att mitt pengakort är avmagnetiserat
Kvällens klädsel: Igår kände alla att de skulle vara så speciella och så alternativa. Men det hela är att, precis som bratsen så såg ALLA likadana ut. Slimmade Cheap monday jeans på killarna, många med stora glasögon, hängslen och John Travolta frisyrer.
Kvällens bästa: MUSIKEN. Startade upp med Strokes, kan det bli bättre? Fortsatte med Beat on the brat och sen fortsatte musiken att rulla......
Kvällens sjukaste: När Nils berättade ryktet om "Glamour" människan och när han sedan ställer en bajsfråga.
Kvällens härligaste människa: OS Emma (Ja, hon har ett OS silver hemma) som serverade oss lite gratis och MYCKET billigare drinkar. Dessutom var dem muchogrande goda och hon var hur grym som helst. Vår OS Emma, åhhhh......
Kvällens dilemma: Killar med Cheap Monday jeans kan vara hur snygga som helst men jag dras ALLTID alltid till juruster som är bartendrar eller bara jurister eller bara bartendrar. Det är alltid jurister som "inte ser ut som" jurister.


Ps. Våga inte att säga att jag är fördomsfull när jag påstår att jurister ser ut på ett visst sätt. Det är inte era föreläsningssalar som blir invaderade av skjortor, Gåsar, backslick, Lyle and Scott tröjor och faktiskt en och annan ring i örat. Visst detta kan vara snyggt var för sig eller 2 och 2 kanske. Men hela grejen är inte snygg. JAG LOVAR!!!

Ps2. pics.


Ett av de fyra banden som spelad



/Katarina, hungrig

Kommentarer
Postat av: linnea

söt visnings-bild du har! du passar i mössan

2007-03-04 @ 18:08:52
URL: http://ping.blogg.se/
Postat av: Natalia

Han är hemma och på benen igen. Influensa i magen hörde jag något om. Inte för jag vet vad maria menar. hmm.. Får fråga honom när jag får tid över. Pluggat som ett litet djur hela hela helgen.

2007-03-04 @ 18:50:30
Postat av: Katarina

Re Linnea: Tack så väldigt :)

Re Natalia: Vad skönt att höra. Jag sa ju att det skulle lösa sig :)

2007-03-04 @ 19:46:32
URL: http://shoeholic.blogg.se
Postat av: Ingrid

ibland är det enda man vill att vara dryg mot omgivningen. Drinkar över sliskiga otrevliga killar fungerar utmärkt att avreagera sig med!

2007-03-04 @ 20:37:26
URL: http://ingrid87.blogspot.com
Postat av: Gunnar Nilsson

;)

2007-03-05 @ 07:01:30
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/
Postat av: Karin

roligt att få ta del av:)

2007-03-05 @ 10:02:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Catrin

Ja, faktiskt ett ganska kul test =)! Arbetsprovet är inför en grafisk design och kommunikations-utbildning där jag ska göra "boken om mig" där jag visar hur jag handskas med photoshop och liknande program och hur jag sammanställer text / layout på ett snyggt sätt.. Kreativa förmågan helt enkelt ;).

2007-03-05 @ 17:37:39
URL: http://catrins.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0