Ög's en vanlig fredag efter CSN

Igår var en av de sjukaste kvällarna på väldigt länge. Så full har jag nog inte varit sedan jag var i Malmö. Jag har minnesluckor, hallå?

 

Vi började hos Filip med spelet ?i röven?? som jag inte tycker är överdrivet roligt men ganska sjukt. Ett av alla våra spel som inte brukar sluta med sex. Framåt slutet av the preparty lekte några (varav jag) ?jag har aldrig?? i köket. DET slutade ivf med sexsnack och beskrivningar av olika penis sorter såsom liten med sned, stor med stort ollon men krokig, liten men smal och stort ollon utan stjälk. Ja, det finns många penissorter kan jag berätta flickor (och pojkar). Speciellt på en student förfest i Uppsala med bästa vännerna och Bailys kaffe (GRYMT!)

 

Jag och AdaVi gick (jag cyklade på min fula cykel) ner till Ög?s (Ja, Uppsala är bara backar). Där var det ingen kö som tur var men de tog inte kort i EN ENDA BAR. Jag och Ada blev galna och sprang till SEB. Väl inne var det rockkväll vilket betydde att ett band stod och skrek på scenen. Där kände jag mig inte så hemma. Drog mig ner till källaren där Elin hängde med Andreas från Enköping (?Johan från Falun?) och såg allmänt lycklig ut.


Karro hittade läkaren Henrik igen som jag gillar. Han är söt och rolig. Sen fick jag reda på att den söta läkaren som jag ser ÖVERALLT heter Tobias.

 

Kvällen fortsatte och jag hade väldigt kul dvs det jag minns av kvällen.

 

Kvällens hångel: Det ägde rum mellan en viss fröken A och en viss Mr X som båda går i min klass och det var faktiskt HÖGST oväntat. Hade kanske trott att HAN ville hångla med E men inte att A och Mr X skulle hångla. En fråga till A, NÄR upptäckte du attraktionen till Mr X???

Kvällens mest romantiska: Elin har i flera veckor spanat in en läkare på skolan som hon varit helt förtrollad av. Igår träffades de på Ög?s och det var helt otroligt romantiskt och fint. Elin är så fruktansvärt söt och har nu efter månader av spaning på ?Johan från Falun? fått ge sitt nummer till killen som glänste när han såg henne.

Kvällens fullaste: JAG, tyvärr!
Kvällens minst sedda: Filip, var var du?

Kvällens big no no: En kille med Suntrip tröja. Mycket spännande och märklig kille!

Kvällens sötaste: Var läkaren Adel som flyttade till Gotland från Palestina vid fyra års ålder och tyckte det var kul när vi båda prata gotländska. Dessutom tyckte han att jag pratade bra gotländska vilket gotlänningarna inte håller med om (JO, förresten min mamma).
Morgonens "vad fan!": Jag har skurit mig på insidan mellan tummen pekfingret. När skedde detta? Hur har jag inte kunnat upptäcka detta när det faktiskt är relativt djupt och måste ha BLÖTT?

Kvällen återfall: Varför träffar jag bara jurist jävlar? Och Feta sådana?
Kvällens äckligaste: Alla som fick knäckt skulle hälla 1 dl av sin dricka i ett glas. Den som fick den sista knäckten skulle dricka denna saliga blandning. Evelinas pojkvän, Eric ick den äran. Det äckligaste var nog att Bailysen hade klumpat sig med vinet. Det smakade sur creme brulée i vätske form.


 


Sen vill jag, som jag sa igår, tacka mina älskade vänner för att ni alltid finns där. För att jag alltid kan ringa, för att vi alltid kan ta en promenix, för att ni alltid stöttar där. Jag älskar er!


Tänk att ha fått sådana underbara vänner på så kort tid. Jag har fasiken inte bott i Uppsala ens ett år?

 

Ps. Jag cyklade förbi Hugo?s (Uppsalas bästa fik som påminner lite om Comsopolitan (jag saknar!) i Malmö) på hemvägen och tog med mig en STOR salami/brie smörgås och tonic grape hem. Så gott men usch vad smulig min säng är nu när jag ligger här och skriver på min stackars också så smuliga dator.
Ps2. Som vanligt finns det bilder på Pixisen


/Katarina, kokar potäter

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0