Nya sailorskor

Jag har upptäckt att jag älskar att testa nya saker och skriva recensioner. Innan idag skrev jag en recension på de svarta lackpumpsen från Skopunkten. Idag invigde jag seglarskorna från samma butik och tänkte berätta för er vad jag tyckte om dem.

Jag föll INTE direkt för sailorskorna. När Karin hade en på foten insåg jag hur underbart söta de är. Jag och Karin köpte vars ett par.

Som sagt skorna är väldigt söta och lagom plastiga. Dock luktar de EJ plast vilket många av Skopunktens skor gör. Inuti är skorna röd och vit randiga vilket förhöjer sailor känslan. När skorna väl är på foten ser man helt underbart söt ut och de passar perfekt med ett par shorts och en vit t-shirt i sommar. Dessutom behöver fötterna inte lida för de är otroligt mjuka och riktigt sköna att promenera runt i.

Totalt betyg: Jag ger skorna ♥♥♥/5 och de två sista beror på att de trots allt är i plast och de kunde gjort två sömmar lite snyggare.



/Katarina, gillar sina tre par nya skor

Kommentarer
Postat av: karolina

Hejhej... generöst betyg tycker jag. Jag fick lite plastkänsla av mina. Men i övrigt helt ok. Dock känns det inte som de kommer hålla så länge.
allt bra annars idag? kram

2007-03-26 @ 17:42:38
URL: http://kalasbyxa.blogg.se
Postat av: Jennyh

dom där är fina, skopunkten hade exakt likadana förra året. + helblå, och dessa köpte jag. dom går sönder ganska lätt men är sjukt sköna

2007-03-26 @ 22:32:42
URL: http://missjennyh.blogg.se
Postat av: Catrin

Jag har ett par sådana från Vagabond helt i skinn som jag köpte förra sommaren! Älskar dem!

2007-03-26 @ 23:22:10
URL: http://catrins.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0