Lördagens rapport

Elin hade igår som uppdrag att supa mig under bordet. TACK Elin! Hela tiden under middagen, "vill du ha vin, vill du ha vin" osv.

Vi började kvällen på Folkes (Ica) med att köpa avocado, creme fraiche och tortillia bröd. Sedan gick vi hem till Elin och lagade kycklingtortilla med ruccola, avocado med chilisås. Grymt gott! Vi tittade på melodifestivalen och efter ett tag kikade Patric och Karin in. Helt klart att rätt låt vann. Jag HATAR melodifestivalen, därför blev det väldigt mycket "Oj, vad fet Anna Book är" och "Sanna Nielsen har både fula kläder OCH gräslig frisyr". Efter mycket vin och lite drink i form av whiskey med cola (GRYM!) begav vi oss på cykel till Fredmans. Kl 23:22 började Ricochet spela. Joel, som spelar trummor är vår fadder och det var därför vi var där, för att kika på honom (en snygg blekinge kille). Efter spelningen, som var grym, drog vi vidare till Snerkan. Där blev vi stoppade i dörren, "det är frack här i ikväll som gäller". Bajs klädkoder, hur ska vi kunna veta det?! Vi drog vidare till Norrlands där de var lite mer mänskliga och släppte in oss. Vi dansade ett tag på dansgolvet som spelade gamla hits från högstadiet, så som I'll fly with you och Mr. vain. Sedan drog vi vidare till ett dansgolv med bättre musik där jag blev runtsnurrad av Patric. Vi drog hem vid 03:15 och åkte via Johannes och köpte fyllemat. Vidare till Patric där vi käkade upp kebbabarna och jag min hamburgare. Joel och Elin gick hem till henne och Jag och Christofer drog oss hem till mig.

Betyg: En grym kväll med många nya lärdomar som tex att whiskey och coca är grymt gott och gör colan drickbar. Det var roligt att göra något annat (spelningen) än att BARA hänga på nationer. Dessutom var musiken grym och demon har spelats varm här hemma idag.


1:a, Karin, Patric och Jag på Fredmans
2:a, Elin och Filip dricker öl på Fredmans



/Katarina, mer bilder på min pixbox

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0