Kyss MIG?

alex and chloe halsbandJag vet att det är många som skrivit om KyssJohanna och deras nya sortiment. Kände att jag egentligen inte bör göra det men när jag gick in på deras webbsida för att titta in CC Skye och Alex and Chloe blev jag förälskad i flera ting så nu är jag tvungen att skriva och berätta om min härliga upptäckt. På den lilla bilden ser ni ett armband med små rosetter som berlocker. Synd att det kostar över 1000 kr, annars hade det nu varit påväg hem till mig nu. Kanske något att önska sig i 19-års present. På den större bilden ser ni ett av alla underbara halsband från Alex and Chloe.









/Katarina, vill haaaa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va fina!

2007-03-15 @ 19:30:45
URL: http://mariamelle.blogspot.com

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0