Ett besök över förväntan

MP3 med h?rlurar litenMin gamla mp3 gick sönder i början av året (3 månader efter inköp). Men har fungerat lite till och från. Jag har inte haft tid eller ork att ta mig ut till Boländerna där Elgiganten ligger för att byta den så jag ringde till deras kundtjänst istället. Där fick jag beskedet att de skulle göra en bedömning om det var jag som hade orsakat det eller om det var ett produktionsfel. Jobbigt, tänkte jag eftersom de alltid kommer fram till att det är kundens fel.

Igår tog jag tummen ur mumindalen och begav mig ut till Elgiganten. Det blåste, regnade och jag FRÖS i min trench. Dessutom hoppade jag av en hållplats för tidigt. Väl på Elgiganten var killen hur trevlig som helst och efter 10 minuters frenetiskt knappande på datorn fick jag en lapp och beskedet "Här är ett tillgodokvitto, gå och välj vilken mp3 du vill (samma pris om jag inte ville lägga till pengar)". Perfekt, hittade en Creative (BÄSTA märket) för samma pris och samma minnesstorlek som den söndriga. Grymt nöjd är jag eftersom jag älskar Creative's produkter. Tack Elgiganten för den hjälp och vänlighet ni gav mig. Det var värt att trotsa kyla, regn och bussfärd för besöket!



/Katarina, gillar Elgiganten

Kommentarer
Postat av: Malin

jag gillar med Elgiganten dom är jätte bra! har råkat ta sönder min digitalkamera 2 gånger (dock på fyllan ) men har fått en ny varje gång:)

2007-03-11 @ 18:31:39
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Katta

Re Malin: Ja, i fortsättningen kommer jag nog bara handla där. Bra service är guld :)

2007-03-11 @ 18:44:55
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0