
Min
gamla mp3 gick sönder i början av året (3 månader efter inköp). Men har fungerat lite till och från. Jag har
inte haft tid eller ork att ta mig ut till
Boländerna där
Elgiganten ligger för att byta den så jag
ringde till deras kundtjänst istället. Där fick jag beskedet att de skulle göra en bedömning om det var jag som hade orsakat det eller om det var ett produktionsfel. Jobbigt, tänkte jag eftersom de
alltid kommer fram till att det är kundens fel.

Igår tog jag
tummen ur mumindalen och begav mig ut till Elgiganten. Det blåste, regnade och jag FRÖS i min
trench. Dessutom hoppade jag av en hållplats för tidigt. Väl på Elgiganten var
killen hur trevlig som helst och efter 10 minuters
frenetiskt knappande på datorn fick jag en lapp och beskedet "Här är ett tillgodokvitto,
gå och välj vilken mp3 du vill (samma pris om jag inte ville lägga till pengar)". Perfekt, hittade en
Creative (BÄSTA märket) för
samma pris och
samma minnesstorlek som den söndriga. Grymt nöjd är jag eftersom
jag älskar Creative's produkter.
Tack Elgiganten för den hjälp och vänlighet ni gav mig. Det var värt att
trotsa kyla, regn och bussfärd för besöket!
/Katarina, gillar Elgiganten