Återinvigning av funnen dojja

Espirt pjuxenÄntligen! Imorse letade jag i lådorna under min säng. Har ingen aning varför jag helt plötsligt började rota i dem men det gjorde jag och det visade sig vara ett av mina bästa drag på mycket länge. Jag hittade ju mina älskade Esprit pjux. Conversen har jag fortfarande inte hittat men nu verkar jag ju vara på god väg. Jag hittade även mina vita Superga och ett par bruna loafers.

Skorna låg i en påse som låg i en gammal stövelkartong från Footligt. Denna skokartong låg i en större box som stod längst in under min säng. Kan ni förstå att jag inte hittat mina lovely pjux innan? Det kan jag!

Var ju tvungen att återinviga dem idag. Rentvättade och allt! Nu är det bara det vita lång linnet och min skinnjacka som saknas sen kan det få bli VARM vår. Ska jag köpa en mörkbrun eller svart skinnis?



/Katarina, dagens i-landproblems-lösning presenteras av..........

Kommentarer
Postat av: Bella

jag tycker en brun, fräsigt ! :)

2007-03-21 @ 16:42:07
URL: http://belloong.blogg.se
Postat av: aenigma

Härligt när man hittar borttappade saker och ting. Det gör jag ofta i den saliga röra som är mitt rum. ;D

2007-03-21 @ 17:05:29
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Anonym

Skitsnygga, skönt att hitta "nya" gamla skatter! :)

2007-03-21 @ 17:48:41
URL: http://carlsdotter.blogg.se
Postat av: Isabelle

Mörkbrun, passar dina egna färger bra dömma av kortet här iaf :)

2007-03-21 @ 20:36:41

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0