ån, vin & vänner

Har precis kommit från ån. Vi var RIKTIGT många som satt där. Helt underbart var det. Med risk för att låta som en 14-is så är jag lite lullig. Har precis druckit en Asti. Jag och Karin grillade och första gången för året är ju alltid speciell. Grillad mat är den godaste, HELT klart! Ett smakprov på två bilder kommer. Fler kommer jag redigera imorgon. Nu måste jag sminka mig för vi ska iväg till Karin L och förfesta och sen till Snerikan ikväll. Har jag berättat för er att jag älskar studentlivet? Det här är ju HELT underbart. Sol, vin, ån, älskade vänner, vin, egen lägenhet och ja.... ALLT!!!!

BILDERNA LIGGER NU UPPE!!!



/Katarina, mysigast var när Johanna spelade gitarr

Kommentarer
Postat av: Natalia

oj vad mysigt.. den 16 maj är det stor parkfest här med grilning och allt. Ska bli vårens största fest för studenterna. Folk tar med vänner också. Det ser vi verkligen framemot =)

2007-03-27 @ 20:59:26
Postat av: Natalia

oj vad mysigt.. den 16 maj är det stor parkfest här med grilning och allt. Ska bli vårens största fest för studenterna. Folk tar med vänner också. Det ser vi verkligen framemot =)

2007-03-27 @ 21:00:01
Postat av: Karolina (som fått värsta brännan)

Heelo.
Fan av solen tar ute.... men allt man får lär väl försvinna igen. =/. men man kan ju hoppas inte!! =)
hur är det på balkongen? kram

2007-03-29 @ 16:58:57
URL: http://kalasbyxa.blogg.se
Postat av: patsy

aha. för ja funtar på en 5;a från asos som enligt dem är en 38:a (europeisk strl)
hm. hm. hm.
kluven jag blev nu :P

2007-03-29 @ 17:03:49
URL: http://patsyboo.blogg.se
Postat av: Karin

hehe Friis & company.. som typ alla mina väskor:)

2007-03-29 @ 20:51:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0