Materiella ting

sandaler asosDet finns faktiskt saker i den materiella världen som jag behöver. Faktiskt! Som ett par snygga shorts, röda skor, en svart party/kuvertväska, klänning som passar både i sommar/vår/höst och ett par sandaler.
Här är mina absoluta favoriter:


- Nästa MÅSTE är ett par snygga sandaler om jag orkar fixa mina tånaglar, det vill säga. Dessa från Asos vill jag väldigt väldigt gärna ha. Får se om de hamnar på rean och kanske klickas till mitt hem.
- Väskan, är kanske inte en kuvertväska (=inget jag behöver), men detta är min favorit bland Gucciväskorna. Om jag någonsin får ca 8000 kr över kommer jag garanterat att köpa den. Snyggt att man kan ha den både på och över axeln (=användbar)

-
Röda pumps/skor är ett måste enligt mig. Eftersom jag slängde mina röda för ett bra tag sen är jag i behov av ett par nya. Dessa från Asos är just nu favoriterna.
- Jag köpte en sommar/höst/vår klänning i lördags men var tvungen att lägga in den fina (till vänster) från Asos.
- Short älskar jag. Mycket mer än att använda kjol. Jag tycker det ser mycket mer sofistikerat och stilrent ut. Underbart att matcha med ett sidenband, en blus och VILKA skor som HELST (sommarens favoritoutfit). Shorts funkar med ballerina, espandrillos (använder mest) eller skyhöga klackar (lovely). Dessa gröna shortsen kommer från Asos.




/Katarina, a material girl

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0