Ett rent svineri

Jag och alex p? toalettenÅkte ner till stan för att träffa Alex. Ada kom senare och efter en runda på systemet satte vi oss alla nere vid ån i solskenet och njöt en 7,0:a. Härligt! Elin och Karro kom och drack Cherry wine. Underbart i solen!

Har nu lagt cider på kylning och har en inpackning i håret. Ikväll är sista i Uppsala för denna våren. Snart kommer Alex och lockar mitt hår. Sen ska vi värma upp hos Fredrik och SEN är det middag och vin på Snerikes nation. Jag LOVAR att jag kommer svina ikväll. Värre än NÅGONSIN! Det är inte mitt fel, det är Calle Balle fitt skalles fel.

Nu ska jag skölja inpackningen ur håret och sätta på mig underkläder. Ha en trevlig kväll vänner!

"This must be a dream, all I want is to see you"
- Basic Element med This must be a dream




/Katarina, är på gång (igen)

Kommentarer
Postat av: Hanna Fridén

Din pälsmössa är finare än min! :(

2007-06-01 @ 18:38:55
URL: http://frankincense.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0