2 x syster

SystersskorMin syster är nere ganska ofta denna sommar. Som jag nämnt tidigare har hon och hennes bästa väninna köpt hus i Falsterbo. Därför har de ganska mycket att fixa. Förra helgen flög hon ner med en gigantisk resväska fylld med lakan, handtag och annat till huset. Igår körde hon ner med en fullastad bil + taklåda som skulle fraktas till huset. Dock är det inte BARA saker till huset hon släpar med sig. Min syster har en "thing" för sjalar.

I detta inlägg tänkte jag bjuda på de två saker jag mest trånade efter i hennes resväska. På golvet stod ett par underbara mörka silver skor. Lite ballerina-aktiga med spetsigare tå. Snygga rosetter och ljuvligt skinn. Dessa har jag trånat efter enda sedan hon införskaffade dem.

Dessutom hade hon köpt en otroligt snygg sjal från Louis Vuitton som gick i gråa nyanser. På ena sidan var det ljusa märken mot en mörk bakgrund och på andra sidan tvärtom. Vilket gjorde sjalen mycket mer användbar. Toppen bra. Snygg, stilren och otroligt material. Give me!


/Katarina, även hon lite galen i sjalar OCH skor!

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0