Gårkvällen at Norrlands

Igår var det Linneas födelsedag. Vi firade hemma hos henne med prinsesstårta. Av Niklas, mig, Eric och Filip fick hon en planch med muskler och en flaska sprit som skulle smaka gelehallon, men den råkade hon krossa.
Efter att vi suttit i någon timme på BMC och pluggat drog jag, Karro, Elin och Ebba hem till mig, lagade och käkade två HELA lasagner med zucchini och spenat. Sedan drog vi till Linnea. Där hade Eric öl till mig. Efter några insåg jag att jag SKULLE GÅ TILL STOCKEN. Vi kommer dit och det är kö runt hela huset och det är "en ut, en in". Vi stog där i ca 3 min innan vi insåg att det var kallt. Vi gick till Orvars på Norrlands istället och tog några öl. Jag drack en 6:a med Passoa (gammal favorit) och sen engelsk cider (alltså inte söt).

Jag kom med bästa idén att vi skulle kasta pil. Lämnade in mitt kårlegg som deposition och fick ut pilarna. Linnea sätter två pilar LÅNGT utanför tavlan och den sista i mitten! HALLÅ....
Men tillslut vinner faktiskt JAG med 89 poäng eftersom jag hamnade på ett "gånga 3 gånger" fält.

Jag, Christofer och Eric drog hem till Eric och drack lite öl och annat som ni kan se på bilderna i ett inlägg längre ner. Christofer somnade i Erics säng så vi drog oss hem till mig och hade en sjukt djup diskussion och han lånade mina ljusrosa mjukisar. Sen somnade vi och nu är jag TRÖTT!

Varmaste kommentaren: Fick jag av Christofer, "Man gillar dig bara mer och mer, ju mer man umgås med dig, Katta". Christofer är så snäll!

Sammanfattning:
Nu i efterhand var det tur att vi inte kom in på Sthlms för det hade varit alldeles för mkt folk. Norrlands var riktigt trevligt och SJUKT kul att kasta pil trots att det såg ut som Christofer försökte döda någon med sina pilkast.
En av de bästa kvällarna hittills!



Nere till vänster är bästa killarna, Eric, Christofer (Minimi) och Filip



/Katarina, ska på date om 2 h och hon måste duscha och göra sig iordning

Kommentarer
Postat av: Malin, gbg

lycka till på dejten =)

2007-01-26 @ 17:53:54
Postat av: The World Of Mollylad - Skvaller, glamour, kändisar, hollywood, humor, livet, ALLT!

vem satte pilen "bulls eye"??

2007-01-27 @ 02:21:15
URL: http://mollyland.blogg.se
Postat av: Catrin

Ja du får jättegärna ge mig den där rabbattkoden du hade! Hade varit toppensnällt =) Vi har fått mkt snö nu undar natten =) Ja mkt och mkt :P mer än vanligt iaf haha! Puss o kram

2007-01-27 @ 13:50:06
URL: http://catrins.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0