Fixat i lägenheten



Θ Det första mamma gör när hon kommer är att hitta mitt adventsljuss som jag letat efter sedan 1 dec.
Θ Min bror har satt upp min tavla och duschmunstycke (julklappar)
Θ Mamma och klätt om de två sista stolarna och de är MKT mjuka för gumpisen
Θ Handlar ett rivjärn och hittar sedan ett i mitt skåp
Θ Inviger elvisp och salladsbestick
Θ Mamma har pyntat upp min lägenhet med blomma och gosedjur (läs: GOSSÉ)
Θ Har inhandlat klaffstolar, ficklampa (mammas påfund), möbeltassar, MASSA mat, teburk, höga ljusstakar, kudde som matchar lampskärm och kryddburkar
Θ Fixat ett provisoriskt soffbord och därför flyttat om lite fönster och så
Θ Fick upp en större tv där ljudet fungerade. Nu står det 30 tum på min minimala barbänk

Imorgon anländer Karro till Uppsala efter jullovet och vi ska väl inviga ankomsten med en middag hos mig. Ska bli mysigt att allt ska bli som "vanligt".


/Katarina, har sveinont i la eye

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0