Det godaste....

...jag ätit på mycket länge. Eftersom det är den enda lagade maten jag ätit sedan nyårsafton. Jag lagade en underbar brunch. Ägg, smoothie, pannkakor och knäckebrödsmackor med skinka och paprika.

Idag blev det en rolig outfit. Kände mig lite som Pippi Långstrump med randiga knästrumpor och klänning lite i samma modell som hennes! Svart stickad klänning, svarta tights, vit t-shirt, vit och grå randiga knästrumpor och bruna stövlar.



Min älskade mamma kommer om cirka 3 timmar. Ska bli överdrivet mysigt. Under tiden hon är här kommer mitt bloggande att ligga lite nere. Vi ska fixa lite grejer, åka till Ikea och ja mysa runt lite. Nu måste jag plocka undan och städa min lägenhet lite för den är STÖKIG!



/Katarina "Pippi" S.N

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0