cosmo, Stocken & bensats

Idag börjar dagen med att en supersnygg kille sträcker fram handen till Karro och frågar "Ska ni också läsa läkarlinjen". Karro ville svara ja eftersom han var otroligt snygg men samvetet sa nej. Med ledsen blick vände han sig om och gick. Hade nog önskat att snygge-Karro gick i hans nya klass!

Gottfried (föreläsare) kommer typ 10 minuter försent och har på sig den super snygga tröjan där det står Biomedicine Sweden. Woho, Sexy! Han berättar om när han fick en hjärtattack på 3:ornas föreläsning och hur läkarna på Akke använde en metod som han själv hade varit med och provat fram på grisar. Sen kan Gottfried inte säga SJ-ljudet så det blev Kukhuset och betjänten istället för Sjukhuset och patienten. Hade faktiskt lite svårt att höra vad han sade. Tur att jag satt bredvid Casper och kunde tjuvkika i hans block.

+ Idag:
+
Christofer ritade den FULASTE foten jag någonsin sett
+ Emma ställde sig på "katedern" och visade olika rörelser som vi ska lära oss de latinska namnen på (får använda svenska också!)
+ Cosmo kom
+ Fick reda på att vi ska visa muskler på killarna när de står i kalsipper & vi ska ha bikini (trevligt!). Jag, Karro och Elin bestämde att vi i vår grupp skulle vara helt nakna så vi kunde skvalpa med våra underbara kroppar.
+ Jag, Karro och Elin fick dela på en benlåda (en träningsväska med ett halvt skelett i som man kan öva sig på) som vi har döpt till Axel och ligger i mitt skåp i vårt omklädningsrum! Bild på Axel kommer eftersom han ska med nästa förfest.



Sen tänkte jag bara berätta att det i vår källare på skolan förvaras en massa lik. Kul va?! Man kan skriva i sitt testamente att man vill donera sin kropp till Uppsala Universitet.



/Katarina, trött och otroligt sårad

Kommentarer
Postat av: Cassie

Aaaaah, läskigt med likkällare ;P

2007-01-15 @ 18:11:58
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: karolina

KATASTROF! JAG VAR PRECIS INNE PÅ AFTONBLADET.SE !

Det fanns bilder från stormen som varit....och en blir ifrån skanör!!!!(paus för andnöd!) ...i vart fall...en omkull blåst badhytt var med.... tror det är vår! (eller er, rätt sagt) Jag är upprörd! RING MIG.... Bilden ligger på min blogg! Min blåa-baby!
kram

2007-01-15 @ 18:20:35
URL: http://kalasbyxa.blogg.se
Postat av: Natalia

vänta bara när du ska få se dem Katta! ;)

2007-01-15 @ 18:36:02
URL: http://studentka.webblogg.se
Postat av: Sandra

usch.. likkällare...

2007-01-15 @ 18:42:03
Postat av: Karro (eller var det snygge-karro?!)

jo. jag med.

2007-01-15 @ 19:53:08
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0