Stockholm, stocken & fishermans

älgen


Min söta syster kom hit i fredagskväll. Vi körde (ja, miljöförstöring) till Folkes och köpte massor tidningar och lite godis. Väl hemma hos mig såg vi sista delen på Idol framför vars en stor kopp te. På lördagen åt vi min vanliga special frukost (som jag alltid bjuder på) och efter fixning körde vi raka vägen till systers lägenhet på Kungsholmen. Väl där upptäckte vi att det var fel nyckel vi hade. Så vi körde ner på stan istället för att shoppa. Efter att brutit mot 897 trafikregler (sånt man kan göra med norskregistrerad bil) hittade vi en plats mittemot NK. Dagen bjöd på shopping och annat. På kvällen var jag på biomedicinarnas julgasque på Ög's och senare vid 01:00 begav vi oss till Stocken (åhhh, min älskade). Eftersom jag tappade min päls påvägen dit och var på dåligt humör skulle jag shotta (fishermans självklart) bort mitt dåliga humör. Vilket slutar med att jag hånglar i kakel. Alltid trevligt att supa bort tankarna!






Ps. Den fina renen är en krok som jag fick av min syster. Den ska sättas upp och ska sedan få vakta mina långa halsband.



/Katarina, längtar efter sin Stock imorgon

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken söt krok! =)

2007-12-13 @ 18:48:53
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Debbie

Haha, tokigt! Men låter roligt iaf :D

2007-12-13 @ 21:33:01
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0