Nytt i Uppsala

Eftersom en av killarna som jag pratade rätt mycket med i fredags är väldigt involverad i klädesbranchen fick jag reda på lite smått och gott. Redan har det ju öppnat en del nya butiker i Uppsala. Monki slog upp dörrarna för ca 1,5 månad sendan och Weekday öppnade i samma galleria för ca 2 veckor sedan. I fredags fick jag veta att det i April ska öppna fler nya butiker i Uppsala, tex Gant. Så nu hoppas jag på många nya roliga butiker att spendera mitt studiebidrag i.



/Katarina, kommer ha mindre pengar än vanligt (om det går)

Kommentarer
Postat av: karolina

Jo Våra påskar är ju faktiskt lite legendariska!!!hihi komemr du ihåg min födelsedag, då alla tvåorna försökte "komma" in! hihi fan va b! Antagligen känns det så tomt för att du inte är nere och vi inte har fest för en gångs skull! kramohej

2007-04-11 @ 16:50:01
URL: http://kalasbyxa.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0