I will favour you

dressJag måste göra slag i saken och berätta för er om ett UF (Ungt företag). Två tjejer (som jag har förstått det) har startat ett UF som projektarbetet. De syr upp kläder och säljer dem på internet. De har endast fyra plagg men alla plagg är helt underbara. Enkel design men ändå så roliga att man själv kan göra mycket med dem och använda till ALLT! Jag är väldigt inne på linnet och klänningen som heter Tuva. Jag får dåligt samvete om jag beställer båda men samtidigt är de inte så dyra. Har precis skickat iväg ett mail med frågor och så fort jag får tillbaka det ska jag skicka iväg en beställning!

Kika själva in på I will favour you's hemsida







Klänningen på bilden heter Ella och kostar 400 kr exkl. frakt




/Katarina, jag tror vid flyger.... rakt in i solen! (Håkan Hellström)

Kommentarer
Postat av: Joppe

Njä, Fred Åkerström skrev den svenska texten, inte Håkan. Originalet gjordes av Tom Paxton :)

2007-04-22 @ 23:32:27
URL: http://joppelito.blogg.se
Postat av: Britta

De är så himla duktiga!

2007-04-23 @ 18:37:14
URL: http://brittasmode.blogg.se/

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0