Upptäckt

I somras åkte en killkompis flickvän till Usa för att vara där hos en familj i cirka ett år. Hon hade sin avskedsfest/förfest den 5 augusti i Falsterbo. Hennes äldre syster som jag aldrig har träffat förrut var också där. Vi pratade ganska mycket. Hon var riktigt trevlig. Hon berättade att hon hade bott i Usa i nästan hela sitt liv och att hon hade haft smårollen i filmer och tvserier. Nu hade hon fått sin första stora roll i en film med Ben Stiller i huvudrollen. Hon berättade även att Gwyneth Paltrow hade varit favorit till rollen men Malin, som hon heter hade fått rollen till slut.

Just nu låg jag och läste nya Veckorevyn. Så ser jag en bild på Malin och text där det står exakt samma sak. Gud vad Veckorevyn var ute sent med " nyheten".

Säger bara, Heja på Malin. Hoppas allt går bra för dig. Lycka till i framtiden så kanske vi ses i sommar igen.

Anna, Jag o Malin
Anna, Jag o Malin Åkerman

Tjao

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0