Sthlms igår

Helt ärligt så vill jag inte berätta om kvällen igår. Eller om man säger såhär, jag KAN inte berätta om gårkvällen!!! Jag vaknade iallafall upp hos Fredric as usal. Trots att jag predikade om hur jag INTE skulle göra det. Sådant händer? Eller ivarjefall, Sådant händer Katarina!

Glömde givetvis kameran hemma. Karro har dock fotat lite på vår förförfest hemma hos mig. Det finns dessutom bilder på hennes kamera från Sthlms, så det kommer.

Jag dansar och sjunger medan Karro blir mer och mer orolig över mitt drickande



Idag har jag varit i lägenheten väldigt mkt. Pappa är väldigt flitig. Sen på kvällen käkade vi på en resturang i Saluhallen som hette Hyllan. De hade otroligt god mat och till slut fick jag min fisk. Halstrad gös till huvudrätt och Kladdkaka med grillad ananas och kokosglass till dessert. Sjukt gott! Får ju passa på att käka när pappsen bjuder. Faktiskt skönt att ha honom uppe. Sen efter det åkte jag hem till Birgin (Ja, han heter så. Han är döpt till namnet. Ja, han är Amerikan. Ja, det är Amerikanen från förra veckan som Karro hänger med). Karro och Birgin hade hyrt film så vi tittade på den. Bröderna Grimm, mkt underhållande. Nu sitter jag hemma i Floggan och ska inom fem minuter krascha min säng. I neeeed to sleeeeep!!!!

Lägenheten och mina leopardben (I don't really like)

Tjao

Kommentarer
Postat av: k

OLA

2006-09-23 @ 12:45:01

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0