Korridorsfest + utgång

Fredag morgon, vaknar av mig själv klockan 06.03. Det är fruktansvärt mörkt ute så jag tror att klockan är 04.00. Har MYCKET fel. Börjar klockan 08.15 så jag får sova 1,5 h till. SKÖNT! Är oerhört trött och skakig i kroppen. Tvingar mig upp ur sängen genom att sätta på tv. In i duschen, käka en macka och sen darra iväg mot skolan på cykeln. Gud, vad det blev hårt igår, trots mina löften till mig själv. Sthlms är inge bra, de blir ALLTID för mycket på torsdagarna.


Föreläsningen är typ bara repetion av det som vi gått igenom under Atomteori föreläsningarna. Skönt, hade ALDRIG klarat det annars. Skönt är att typ alla var ute, så jag är verkligen INTE den tröttaste. Alexandra är inte ens där. Hon ringde mig inatt vid 01.00 och bara, VAR är min cykel? Jadu, ingen aning :)


Efter föreläsningen begav jag, Filip, Karro, Therese och Eric oss ner på stan för att lite senare käka tonfiskgryta och ris på Norrlands nation. Eric skulle köpa födelsedagspresent till Louise, jag skulle hålla sällskap, Therese skulle köpa stövlar och Karro skulle till Face för att köpa foundation. Jag kom hem med en ny mobiltelefon, concealer och en borste (sistnämnda från Face). Jaja, inget blir som man önskar sig.

Karro och jag beger oss till Flogsta och IcaVäst för att handla mat. Ikväll ska vi laga Taco tillsammans och sen ska vi till Helenes korridorsfest och sen ut (Vi trodde Värmlands men icke!).  Taco var jättegod och vi frossar. Linnea kom hit vid 19.30 och vid 21.00 stack vi till korridorsfesten som låg ca 3 minuters cykelväg från mig. En trevlig fest men vi stannade inte så länge. Efter sms från och till Alexandra drog vi till Snerkes som hade premiär för sin nya klubb, Damnation. Idag var det gratis inträde så det var PERFEKT. När vi kom var det inte så mycket folk men efterhand blev det mer och mer. Så mycket att tillslut gick det typ inte att dansa så vi begav oss hem ganska tidigt (Mycket också beroende på trötthet).

Karro o Taco vid mitt matbord


Alexandra och Karro sexar sig på dansgolvet


Kvällens story,
Eftersom ingen hade kontanter drog vi oss uppåt direkt för att kunna handla en drink och ta det på högre belopp så vi hade kontanter. Jag stod och lutade mig mot baren med mitt kontokort i handen med blicken bakåt mot Karro, Linnea och Cicci. Då rör någon vid min hand, jag vänder mig om och i baren står Pontus. Jag får en chock! Jag hade ju en fruktansvärd ångest för torsdagens tjat på honom att jag bara vänder mig om och går från baren. Ganska otrevligt faktiskt. Jag misslyckades verkligen totalt med situationen. Usch usch, gick tillbaka senare och beställde drink och cider och bad om ursäkt. Skickade ett sms senare på kvällen, INGET svar!
Jaja, Jag är ju MYSSUGEN!


Tjao


Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0