Jobbig dag

Idag har jag inte gjort jättemkt. Mest bara tagit det lugnt.

Precis upptäckte jag att någon hade gjort inbrott i vårt källarförråd. Usch usch. De hade rotar runt bland alla mina kläder. INGET jag uppskattade kan jag säga. Sukt jobbigt, en stor klump som ligger i halsen av oro. Oro för att de ska ha tagit ngt. Jag hade inte mkt värdefullt rent ekonomiskt men det är jobbigt att ngn med äckligt svarta fingrar har rotat bland mina kläder. Kan de inte bara låta våra saker vara. Jag undrar verkligen vem/vilka det kan vara. För att komma ner dit måste man ha nyckel till förrådet och det får man bara om man bor här.

Nej, ska snart till Karro hoppas allt känns bättre. Nu längtar jag hem till lilla Skanör (för första gången) där i varjefall jag tycker att trygghet är något som finns. Jag har nog aldrig blivit utsatt för något brott där. Vill hem till mamma nu och få en kram. Detta tog hårdare på mig än vad jag trodde att det skulle göra. Skit jävlar som bryter upp mitt lås. Dessutom hade jag tänkt ha det till skolan sen!!!


Tråkigt med tjyvar.

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0