Rolig, nödvänlig och tråkig...

...självklart pratar jag om shopping (finns det annat i mitt liv just nu?).

Jag och Karro drog oss ner på stan för att springa lite ärenden och fika. Vi tog vars en banankaka och varm choklad (förlåt gud för att jag syndat) på Norrlands nation.

Detta handlade jag:

  • Ett brett ljusrosa sidenband (Ohlssons tyger)
  • Ett brett rött sidenband (Ohlssons tyger)
  • Ett hänglås (till träningsskåpet) (Clas Ohlson)
  • Te (desperat efter nytt te) (Bönor och blad)
  • Mascara (helt slut!) (H&M)
  • Tvättmedel, köksspray, diskmedel..... BLÄ (Eden)
  • Fint guldigt hårspänne (H&M)
  • Matpenslar (så att jag inte behöver smörja in kycklingen med fingrarna nästa gång) (Eden)



Passade dessutom på att ta ett litet tygprov på ett fint gammelrosa lin tyg på Ohlsens tyger som jag hade tänkt klä om mina "mat"stolar i. Skulle nog bli ganska snyggt. Vill inte ha något skrikigt, så då är nog gammelrosa ganska fint!


Leveransen från Lyxoutlet kom idag. Mycket bättre än förväntat!


Tjao
Shoeholic ® 2006

Kommentarer
Postat av: Sofia

weeey het blogg :D! gillar den skarpt, Uppsala bo som jag är blev jag intresserad av sidenbanden från Ohlssons, vad kostar det per m?

2006-11-14 @ 18:48:26
Postat av: Anonym

weeey het blogg :D! gillar den skarpt, Uppsala bo som jag är blev jag intresserad av sidenbanden från Ohlssons, vad kostar det per m?

2006-11-14 @ 18:49:11
Postat av: Katarina

Sofia: Banden från Ohlssons kostar 16 kr/meter. Jag köpte ungefär 2 meter av varje färg. Passar perfekt udner bysten. Skulle köpa lila i lördags men det var slut. Tråkigt!!!

2006-11-14 @ 19:37:01
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0