PANIK!



Jag håller på att svimma, inte av tenta ångest (Tenta imorgon), utan pga alla dessa UNDERBARA skor.

  • Stövlarna vill jag ha, men har precis beställt ett par svarta stövlar
  • De svart, glittriga med öppen tå och supersöt rosett bak är ju UNDERBARA
  • Beige, bruna pumps som är i exakt samma modell som de svarta jag fick hem häromdan från Asos är ju klassiska så man tom kan ha de i skolan!
  • De brun, röda med söt rosett fram vill jag VÄLDIGT gärna ha i min skohylla (Jag beställer dem i svart)

Borde plugga men skorna trollbinder mig!

Shoeholic ® 2006



(Bilder från Mango)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

De sista skorna va riktigt snygga!

2006-10-26 @ 20:46:58
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0