Internetshopping = min död

Jaha då var det dags igen. Men denna gång vet jag inte riktigt vad jag ska behålla. Så vi får se när det kommer!


Dessa fina plagg hittade jag på Haléns.

1. Brunt linne med guldpaljetter på sidorna, 65 kr
2. Svarta stövlar, 299 kr
3. Svarta leggings, 200 kr
4. Svart, vid kjol med knytband, 249 kr
5. Mörkbrun cardigan med pärlemoknappar, 200 kr



17.45 kom jag till Ica Luthagen som ligger mittemot Myrorna här i Uppsala. Passade på att ta en titt in på myrorna för att leta efter en spegel. Hittade denna söta halsduk för 30 kr (jag betalade endast 27 kr eftersom jag har Kårlegg (=10%)). Ska bara tvättas på lördag, sen kan jag börja använda den =)


Föresten, berätta inget för mamma. Detta var sista gången jag handlade på internet ända till 1 december!!!

Shoeholic ® 2006

Kommentarer
Postat av: Natalia

sjukt snygga kläder i alla fall! det är huvudsaken ;)gillar stövlarna, har du köpt dem?

2006-10-20 @ 13:56:00
URL: http://studentka.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0