Härlig tid framför mig...

Kalender,

23 okt - 26 okt Träna och plugga satan
27 okt Tenta 9 - 15
27 okt Tentafest inkl. champagne med mera
30 okt Upprop för nya kursen Organisk kemi och läkemedelskemi
30 okt Älskade föräldrar kommer upp
31 okt Ikea-besök och start på förändring av lägenhet
1 nov Käka på fiskresturangen i Uppsala (längat efter ända sedan jag satte min fot i Uppsala)
2 nov Mamsen och Pappa drar iväg till Stockholm
3 nov Katarina drar iväg till Stockholm och på kvällen ska vi se Rent på Göta Lejon
4 nov Heldag i Stockholm med mamsen
5 nov Mamma och pappa lämnar Stockholm och jag beger mig hemmåt till Uppsala igen
9 nov Älsklings Anna kommer upp
10 nov Jag och Anna ska ut och käka middag och dricka VIN

Sen är det ju inte att glömma att allt festande drar igång nu efter tentan. För att vara helt ärlig så ligger hela Uppsala helt nere eftersom ALLA har tenta förutom Juristerna (för de har endast 18p tentor mohahahah). Små kurserna som retorik m.m, Företagsekonomern, halva BMC och BIOMEDECINARNA!!!
På fredag 27 okt smäller det. TENTAFEST för hela slanten!!!!!!!!


Karro, din dejt med Basshunter är förresten inställd. Han tyckte att du var för töntig så han bokade av den. Karro du måste nog slutat vara så mesig, för inte ens Basshunter vill ha dig. Mohahaha, Love u :)

Jag och Karro puss

Shoeholic ® 2006

Kommentarer
Postat av: Sophie

Fy, jag har oxå tenta den 27....:(

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-23 @ 10:11:10
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: rebecka

jag vet inte vad madicken är för namn men jag gillar det helt enkelt inte! det låter påhittat och jag skulle inte vilja bli kallad för DICKEN... tack för kommentaren, fick mig en tankeställare..

2006-10-23 @ 11:12:29
URL: http://miamivice.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0