Fredagen

Det är inte bra att festa HÅRT en gång i veckan. Helt ärligt med facit såhär i handen kommer jag ha en vit kommande vecka!

Skrapsår på hakan, glas i handen och blåa ben. Kombinera ej medeciner och alkohol!

Dock en mycket trevlig korridorsfest:

Bild 1: Jag härmar en människa
Bild 2: Karro och Micha
Bild 3: Karro och Bergin
Bild 4: Jag och Filip


Idag blir det tvättning, promenix med Karro (hoppas jag), lite plugg och softa.

Till Natalia:
Skriv oftare! Vill veta vad som händer med lägenheten. Hörde rykten om att ni flyttat in. Kommer du hem i jul? Saknar dig!


Shoeholic ® 2006

Kommentarer
Postat av: karro

tudliu! vill också ha en såndär hund, eller ska man kanske säga boll!? yesyes. ska försöka fixa skype ikväll!... men det är inget löfte. nu ska jag till skolan! =)

2006-10-10 @ 09:34:53
Postat av: karro (igen)

hej igen, du jag har laddat ner skype... =) wiiie typ sådär två månader senare! men ändå liksom... men bara ett problem nu, behöver tydligen en lur... så jag ska fixa det inom kort,typ inom de närmsta månaderna... så jag kan ringa dig vid jul. jeje, ha det gumman så pratar vi när jag fått en lur. kram (älskar ordet lur, påminner om tupplur =) )

2006-10-10 @ 16:42:46

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0