Bilder säger mer.......

...än ord kan jag lova!


Igår var det dags för vår första TENTAfest på programmet. Allmän och biofysikalisk kemi var nu avklarad (för de flesta ivarjefall)!

Lite händelser:

  • Vi började diskutera dialekter och jag sa att några av mina Skåne kompisar tyckte att jag hade börjat prata mer "Sthlmska" sen jag flyttat upp. Alexandra utbryter då "När du kom, så pratade du typ som PappiRaul". Jag svarade "Okej, tack, det var ju snällt".
  • Jag beställde in bubbel i baren på Snerikes och fick in den och tre glas. Sen stod jag i en kvart och väntade på att få betala. Sen pallade jag inte vänta på att slänga ut mina pengar så jag och Emma tog glasen och gick!!!!!! Gratis skumpis för hela slanten till mig, Karro och Therese.
  • Sen började vi prata om Sokolowski, som är vår föreläsare som gjorde sjuka uppgifter på tentan  (Fick ett Sms av Karro efter tentan där det stod "Sokolowski kan ta sig i röven", ungefär så kände de flesta). Men i varjefall så handlade hans uppgifter om löslighet och pH-diagram. Vi börjar diskutera "Sockans" söner (som han inte har). Hur vi när vi hade sex med hans son skulle räkna ut lösligheten på hans "vätska" osv. Samtalet gick GANSKA mycket överstyr kan jag säga men kul var det, då (ivarjefall).
  • Linnea deckade i soffan hemma hos Alexandra innan vi kom till Snerikes.
  • Väl vid garderoben på väg ut stod en söt Amerikan i garderoben (Varför är det bara Amerikaner som jobbar på nationerna och äter på Max). Jag flörtade och hade allmänt roligt. Jag fick hans telefonnummer och skulle ringa senare vid typ 04.00 när han var påväg hem till Floggan. Självklart ringde jag INTE eftersom det bara var ett skämt. Men han tyckte nog att jag var otroligt jobbig och barnslig men vi andra hade kul åt det.
  • Kasper var sjukt snyggt klädd i fluga och allt.
  • Elin drack en cider som hette "Hannas smultron". Vilket jag tyckte var väldigt gulligt!
  • Karro kliver in genom dörren (hon kom 3 timmar senare pga middag emd kusiner och grejer). Jag utbrister "Karro jag är full" hon bara, "hahahaha, det är jag också". Kul att ha varit på "släktmiddag" och komma full därifrån.


Till Karro:
Som svar på ditt sms så kan jag säga att Amerikaner INTE duger och jag vet att jag är BÄST som skaffar oss gratis skumpa!



Bilder KOMMER komma in på Pixbox men har inget utrymme kvar längre!

Shoeholic ® 2006

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0