Invasion Malmö...

Det är 11 grader VARMT i luften. Sitter i lilla cabben på väg genom Ljunghusen och Höllviken. Solen skiner och det skulle faktiskt KUNNA gå att fälla ner taket och låta solens strålar värma de röda bull-kinderna. Kanske skulle bli lite kallt när motorvägen till Malmö närmar sig.

lilla bilen med mamma

I Malmö blev det lite av allt möjligt med hem i MÅNGA påsar. Mamma köpte ett par riktigt snygga bootsJerns på Hansa companiet. Ohlssons tyger vid kanalen hade total utförsäljning eftersom de skulle stänga ner butiken. Jag köpte sidenband i tre olika färger, vit, ljusblå och ljuslila. Dessutom köpte jag aprikosfärgad tyll så att jag kan sy en underkjol till klänningar så att de blir "puffiga" och lite mer festliga. På Akademi bokhandeln köpte jag Martin Haags andra bok, "Underbar och älskad av alla" och Mikael Nemis bok, "Mannen som dog som en lax", som jag ska ge pappa i julklapp. Dessutom hittade jag en väska som jag ANTAGLIGEN ska köpa. Hoppas nu att de finns i Uppsala eller ivarjefall, finns kvar i Stockholm.




/Katarina

Kommentarer
Postat av: Natalia

Genom dig får man info. Så de ska stänga ner affären. Det var den bästa i Malmö ju! Vet du om de ska öppna någon annanstans? puss och kram

2006-11-19 @ 11:37:35
URL: http://studentka.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0