Förändring i lägenheten

I tre dagar var mamma och pappa här i Uppsala för att fixa en massa saker i lägenheten. Här kommer info och bilder på sakerna som hänt.


  • Hatthylla och skoställ är uppsatta i hallen
  • Fått upp min vita korgfåtölj och pappa har satt upp min spegel i hallen
  • Köpt en till rosa rund matta till golvet
  • Skruvat upp magnetlisterna ovanför skrivbordet
  • Köpt rosa grejer till köket (tex stekpincett, trasa och diskborste.
  • Hängt upp rosa gardiner i hallen som lite "rumsavskiljare"
  • Satt upp tavlor ovanför soffan och en tavellist vid matbordet
  • Fått  nya gardiner till BÅDA fönstrerna
  • Köpt en sjukt söt lampskärmIKEA
  • Köpt rosa underlakan och en rosa kudde till soffan
  • Mamma har klätt om 2 stolar (de sista två ska JAG klä om själv)
  • Fått en avskiljningsvägg mellan sängen och "matplatsen"
  • Lagt mitt svarta lammskin framför min svarta skinnsoffa

    tom hall
    En bild i hallen INNAN förändring. Där skorna står, står NU en skohylla och ovanför en hatthylla.


Shoeholic ® 2006

Kommentarer
Postat av: Natalia

Mysigt du har fått det. Inser att jag också måste lägga upp lite bilder på min lägenhet. Mamma och pappa var på besök i veckan, så nu är här riktigt mysigt. Växter gör mkt. Hoppas jag inte tar dö på dem bara. Omtenta imorgon. Fan va nervöst. Dags att ta en redbull tablett och råplugga in i det sista. Hatar anatomi idag och imorgon. Hatar min lärare med. Förresten ska du få likfimer i julklapp Katta. Riktigt intressanta! ;)

2006-11-05 @ 22:13:56
URL: http://studentka.webblogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0