Då var det dags...

...för en ny väskan! Jag har varit sugen på en ny väska ett tag nu. Är lite trött på min svarta DKNY väska. Okej, den är klasskisk men jag vill ha något att hänga över axeln, helst!

dior bag
Vintage traveller messenger bag från Dior är en favorit. Tycker dock det är tråkigt att köpa en väska som det finns kopior av. Sedan tycker jag att det är lite mycket med det stora CD märket fram.
Väskan

Här är en annan Dior som jag också gillar. Petit Messenger Diorissimo Marron!



Denna DKNY väska är just nu min favorit. Den brun/gröna passar perfekt till min vinterparkas som också är brun/grön. Dock tror jag att jag kommer tröttna på väskan.






Här är en annan DKNY som också går att hänga över "huvudet". Lite mer hållbar kanske eftersom den är i skinn.
Väskan



Nu kommer de där klassiska Mulberry väskorna som alla älskar, eller?
Jag har två favoriter, Euston och Bayswater. Mamma har en Bayswater (anledning att inte köpa den!) i svart och jag vill ha den i Oak.
Euston och Bayswater




liten gucci

Sist och antagligen minst är denna Gucci väska. Som är klassisk och snygg, dock fortfarande tycker jag det är tråkigt med kopierade väskor och Gucci är ju OTROLIGT kopierat. På grund av detta tror jag att det lutar mest åt den sista DKNY väskan eller Mulberry Euston!





Väskan



/Katarina


Kommentarer
Postat av: Cassie

En Mulberry tycker jag absolut att du ska satsa på :)

2006-11-22 @ 15:04:23
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: tessi

jag håller med cassie ;)

2006-11-22 @ 17:02:32
URL: http://teeres.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0