En jul i punktform

- Alla anländer vid 12.45 (totalt 9 st blev vi) och sedan äter vi julmat vid 13 snåret. Glömde ta kort på mammas otroliga julbord som innehåller ALLT. Men om någon vill veta vad som står på är det bara att fråga så kan jag rada upp det för er.
- Efter att tre tallrikar var har använts var det dags för tårta, saffranskakor, pepparkakor och Kalle Anka frmför skärmen. Mormor sa till Louise 12 gånger att hon hade snygga skor.
- Efter Kalle Anka öppnade vi våra paket från Louise och hon öppnade sina! Så begav hon sig till sjukhuset för att hälsa på sin mamma (vi är bara "halv"systrar)
- Vi fortsatte i väldigt långsam takt att öppna alla våra paket. I år var det väldigt många jag INTE visste om!
- Efter det åt vi gröt (jag plockade från julbordet igen eftersom gröt är så fruktansvärt sött) och lite mackor.
- Nu är pappa och lämnar av mormor och morfar hemma i Falsterbo och farmor och farfar har kört hem till Malmö igen!
- Gustav fick för sig att vattna granen och helt plötslig ligger den 181 cm 15-åring på golvet.
- Mamma står nu och diskar, min bror tittar på sagan om ringen och min syster kommer snart tillbaka och då ska jag ha visning av alla mina klappar hon ej har sett!!!



Det har varit en mysig jul och VÄLDIGT skönt att syster också var här (hon brukar annars åka till ngt varmt med sin mamma). Den 26 ska mamma, jag och Gustav åka in till stan och reashoppa. Kläder till min bror (tro det eller ej) och en TV till mig (förhoppningsvis)


Julklappar



/Katarina, har lite ont i nacken

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0