Dagens köp...

Idag var jag tvungen att stiga upp hur tidigt som helst. Jag orkade egentligen inte alls. Men det skulle ju bli riktigt mysigt att käka frukost med Karro och Natalia på Espresso house på Hansa. Jag glömmer mina julklappar till dem hemma och när jag kommer dit har jag och Karro missförstått varandra så Natalia har inte blivit iformerad.


Mina julklappar från Karro

Efter frukosten gick vi lite på stan och rean och jag hittade lite roliga saker. Missade bussen men det var tur för jag mötte Myrrna och vi tog senare bussen hem tillsammans.


♣ Svart klänning med fickor och stora knappar
♣ Over knee strumpor i grått och vitt
♣ Mascara och Foundation
♣ Strumpbyxor till morgondagen
♣ Tre småpacket till värdarna imorgon kväll



/Katarina, panikpackar alla sina 4 baggar

Kommentarer
Postat av: Natalia

seriöst skulle vi fikat.. ooo

2007-01-01 @ 23:23:41
URL: http://studentka
Postat av: Lotten

aaaah vart är klänningen ifrån? UNDERBAR!

2007-01-05 @ 19:00:36
Postat av: Katarina

Lotten:

Klänningen är köpt på Tessie i Malmö för halva priset av 600 kr. Titta på Tessi i Sthlm. Ha en bra helg!

2007-01-05 @ 20:50:02
URL: http://shoeholic.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0