Dagens händelser

Efter att ätit frallor till frukost åkte jag och mamma in till stan. Vi var inne på mammas jobb och kopierade Jills anteckningar från Organ kemin. Sedan skulle mamma ett ärende på banken så jag satt där i 30 minuter och målade på mina anteckningpapper med röd tuschpenna och alla runt om tittade eftersom jag såg ut som en förvuxen 3-åring som lekte med pennor. Mamma och jag begav oss sen ut till Netonnets lagershop för att titta på en tv. Hittade ingen så jag fick en vattenkokare och en handsfree istället.
Just nu sitter jag vid datorn och har precis kollat på det senaste One Three Hills avsnittet som ännu ej sänts i Sverige. Riktigt bra, och Peytons bror är ju riktigt snygg (om det nu ÄR hennes bror). Nu ska jag gå ner och plugga, titta lite på skärmen och sedan kommer väl min syster och Eirik snart hem. Älsklingen sitter på en buss på väg ner till Frankrike där han ska spenadera nyår och åka skidor (tror det blir mer fylla om jag känner honom rätt!). Om 38 timmar och 15 minuter sitter jag på tåget påväg till UPPSALA igen. Sen på kvällen är det middag och allt. Det blir bara jag och Karro, Therese ska nämnligen fira i Upplands Väsby.




/Katarina, ont i magen och förfärligt trött

Kommentarer

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0