Bra helg? Jippi.

Världens bästa helg men för lite plugg för min del inleder jag detta inlägg.

I fredags var jag på date med Söt (vilket jag inte berättat ngt om, vill ni veta?). Vi vaknade vid 11 men låg kvar till kl 12:30. Jag som aldrig ligger kvar i sängen utan går upp direkt tyckte att det var grymt mysigt. Sen på lördagen, var det underbart väder så jag bestämde mig för att köpa mina undantags grejer på shoppinglistan. Promenerade hem från stan och bara njöt. Hade en super kväll igår med taco, skratt,  underbara vänner och melodifestivalen. Nu ska jag äta en macka, borsta tänderna och cykla iväg till skolan. Vi kommer vara ganska många där verkade det som igår. Axel ska nog också med!
Ikväll är det plugg som gäller vad det ser ut som nu.



/Katarina, allergisk i näsan

Kommentarer
Postat av: Kenza

Svar: Jo det är väl lite konstigt:P

2007-02-04 @ 10:44:31
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0