taco, melodifestivalen och Kjell-Åge

Karro och jag cyklade till Alex vid 18:32 efter ett godisbesök hos Folkes. Trots isen, klarade vi oss oskadda till Kantorn. Där var NÄSTAN alla redan komna. Alla hade fått var sin uppgift och vi satte igång med maten. Sjukt effektiva. Alex låg lite på golvet, jag dreglade nästan i ananasen och Ada fick gurka i ögat. Sjukt gott med taco och riktigt mysigt att vi var så många.

Kikade slutet på Dirty Dancing "ohh I had the time of my life" lalalala. Sedan blev det melodifestival. Här kommer lite speciella saker att minnas för Natalia och Sandra som inte kan se svensk tv:

Anna Book tar sig på bröstet när hon sjunger hjärtat. Det är meningen att hon ska ta på hjärtat men greppar HELA det stora bröstet.
♥ Andreas Lundstedt har dansare som är transverstiter och sedan åker gänget ur redan från början
♥ Anna Book och Tommy Nilsson har ett "moment" när de "segerkysser" varandra... otroligt äckligt!
♥ Anna Book ska köpa godis till sin tjocka dotter för de 100 kr hon vann.

Under kvällen kom det fram:
♥ Anna Book har skoggshuggar sjukan (enligt Niklas)
♥ Christofer tycker att Anna Book ska sjunga Svullos "För fet för ett fuck".
♥ Stormen Pär intar scenen i Jönköping
♥ Filip och Karro tycker inte speciellt mycket om melodifestivalen (bild nr 5)

Kvällens händelse: När Andreas åker ur och Alex verkligen lackar på svenska folket och deras bögfobi. Hon svär högt och börjar skälla ut svenska folket. Men jag kan förstå henne, vad tänkte ni på? Både "kortkort grön klänning" OCH Andreas Lundstedt åkte ur direkt.
Kvällens fiasko: När Addis Black widow uppträdde. Jag LOVAR att jag hade kunnat göra det bättre! Hon hade inte en ENDASTE ton rätt!
Kvällens skratt: När Elin HELA tiden sjöng "Snälla Kjell-Åke sjung en sång, sjung en sång". Jag vet att ni inte förstår eftersom det är en intern grej. Men GUD frammåt slutet satt jag på golvet. Så svinigt roligt! Tack Elin för kvällen skratt. Jag skrattar nu för mig själv!
Kvällens mage: Elins gravid mage efter tacos, godis och COLA.
Kvällens människor: Christofer, Niklas, Eric, Louise, Alex, Elin, Ada, Filip, Karro, Jag och Ebba

Kvällens bilder:
Elin gravid




/Katarina, trött, mätt och INTE pluggsugen

Kommentarer
Postat av: Natalia

Moi vara hemma Katta! ;) Satt i soffan hemma i Bunkeflo och såg hela musikfesten med snacks. Sött att du tänkte på mig. kramar Natalia

2007-02-04 @ 12:13:53
URL: http://studentka

Berätta!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0